ALAÇATI SULTAN KONAK

Alaçatı gezi yazısından önce konakladığım bu butik otelden bahsetmek istiyorum.

Alaçatı gezimin ilk durağı Alaçatı Sultan Konak oldu. Butik otel seven biri olarak internet araştırmam sırasında odalarını, bahçesini görür görmez evet dedim daha sonra otelin işletmecisi Sema hanımla ilk telefon görüşmem sonrasında beni sonuna kadar mutlu edecek bir seçim yaptığıma emin oldum.

Otelin ekonomik, standart, deluxe, deluxe bahçe, superior deluxe, junior suite odalarının her birinin kendine özel bir adı ve konsepti var. Odalarla ilgili detaylı bilgiyi tıklayarak öğrenebilirsiniz.

Ben standart "Yeşim" odada konakladım. Ormanın iç açan her ton yeşilinin hakim olduğu sımsıcak odada konaklamak bana inanılmaz keyif verdi. 

Sultan Konak'ta kahvaltılarda oda konseptlerine göre sunuluyor. Yeşim oda sakini olarak kelebekli, yeşil tonlarında masa ve tabaklarda sunulan tamamı el yapımı kahvaltılık ürünlerle güne keyifle başladım. Sema hanımın yaptığı reçel ve marmelatları yeniden tatmayı sabırsızlıkla bekliyorum.







0/Yorumlar

Daha yeni Daha eski