2012’NİN ENLERİ: SOKAK STİLİ



2012&Enler derlemesini daha önce yapmayı çook isterdim ama yoğun çalışma, hastalanıp yatak döşek yatmak derken hazır evdeyken kolları sıvadım ve sizi 2012&Enler bobardımanına tutmaya karar verdim :) 

İlk derleme “2012 yılının en iyi sokak stili”…

Yakın markaja aldığım stil ikonlarım var tabii ki. Victoria Beckham, Miranda Kerr, Olivia Palermo, ve Beyonce.

Victoria Beckham… listenin en başında tabii ki kendisi var. Onun stili hakkında ne söylenebilir ki. kişisel stilini bulmuş ender kadınlardan biri. Onun stili, feminen, modern, rafine ve minimalist.

Stiliyle ilgili daha ayrıntılı bilgi için tıklayınız.

Miranda Kerr’in stili fazlasıyla güzel, sofistike ve mükemmel buluyorum. Onun sokak stili; günlük elbiseler, kısa etekler, ve keskin blazer ceketlerden oluşuyor. Abartıdan uzak ama göz kamaştırıcı… işte Miranda Kerr’in en güzel bulduğum ve ilham kaynağım olan sokak stilleri. 






Olivia Palermo’dan çok fazla bahsetmeden sadece resimlerini vermekle yetiniyorum şimdilik. Daha sonra stilini mercek altına almayı düşünüyorum çünkü. Kendisi üçüncüsü düzenlenen Türkiye’nin en prestijli ve ayrıcalıklı organizasyonu ELLE Style Awards’ın en büyük sürprizlerinden biri oldu. İlham veren seçimleri ile moda severleri peşinden sürükleyen Olivia Palermo ELLE Style Awards 2012 gecesinden “Uluslararası Stil İkonu” ödülüyle ayrıldı. 



Vee Beyonce...



Sizin favoriniz hangisi?

0/Yorumlar

Daha yeni Daha eski