NARS THAKOON OJE KOLEKSİYONU



Hazır konuyu ojeden açmışken bunu da araya sıkıştırayım dedim. Nars Thakoon Oje Koleksiyonu çıkalı çok oldu fakat ben deneme şansını yeni buldum vee bayıldım. Koleksiyon markanın kurucusu ve aynı zamanda direktörü François Nars ve Thakoon Panichgul ile birlikte geliştirilmiş. Thakoon koleksiyonun renk skalasını oluştururken Hint baharat pazarında bulunan canlı renklerden ilham almış.

Koleksiyonun renk skalası:

Anardana – Azalea Pink
Ratin Jot – Orchid Purple
Amchoor – Bright Yellow
Kutki – Powder Blue
Koliary – Cyan Blue
Lal Mirchi – Mandarin Red

Favorim olan “Kutki – Powder Blue” rengini iki kat ve “Anardana – Azalea Pink” rengini tek kat sürüyorum. Bu doymuş ve canlı renklerin tırnaklarda yaşattığı renkli ihtişamı herkese büyük bir şiddetle öneriyorum ;)

Anardana – Azalea Pink 


Kutki – Powder Blue


Koliary – Cyan Blue


Amchoor – Bright Yellow


Lal Mirchi – Mandarin Red



Ratin Jot – Orchid Purple

0/Yorumlar

Daha yeni Daha eski