ELIE SAAB SPRING / SUMMER 2014


Kaybettiğim ilhamı bana geri getiren koleksiyon, beni yeni yeniden kendine hayran bırakan tasarımcı “Elie Saab”.

Koleksiyonla ilgili söylenecek çok şey var nerden başlasam bilemiyorum ama öncelikle bu kadar uzun ara verdiğim için sevgili takipçilerime özürlerimi sunuyorum. Bu süreç içinde maillerinizi eksik etmediğiniz için de çok çok teşekkürler ediyorum ;)

İlhamımı nasıl nerede kaybettim bilmiyorum ama vermiş olduğum bu ara bana ve klayveme fazlasıyla iyi geldi ikimizde çokça dinlendik bu süreçte fazlaca bilgi topladık sizler içinde o bilgileri derlemeye sunmaya an itibariyle başladık.

Açılışı “Elie Saab Spring / Summer 2014” koleksiyonuyla yapıyoruuz.

Koleksiyonu görür görmez “Bu Elie Saab imzalı” dedim ve her parçada fazlasıyla büyülendim.

Sofistike, büyüleyici, göz alıcı, kadınsı, seksi ve oryantal.... Tanımsız bir koleksiyon....

Koleksiyonun renk paletinde; somon pembesi, beyaz kamelya rengi, zümrüt yeşili, kırmızı ve siyah yer alıyor.

Bahar çiçeklerini anımsatan renklerin dantelle bir araya getirilmiş olması koleksiyona fazlasıyla zerafet katmış. İşte kırmızı halıda fazlaca göreceğimiz tasarımlar... 
















Görseller: style.com

0/Yorumlar

Daha yeni Daha eski